CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 31, 2011

Mengenangmu........

Mengapa rindu ini membunuhku??? aku jadi penasaran hanya kerana aku merindui dirinya. Ya Allah, dugaan apakah lagi yang engkau berikan untuk ku. Ketahuilah yang hambamu ini sudah tidak mampu untuk menerima satu lagi dugaan dariMu. Sesungguhnya Kau Maha Mengetahui yang terbaik buat diriku tapi berikan aku petunjuk bahawa di hujung sana akan ada sinar kebahagiaan untuk diriku. Tolonglah Ya Allah............Hambamu ini merayu padaMu. Berikan aku kebahagiaan, berikanlah aku petunjuk serta ketenangan. Apakah aku tidak layak untuk mengecapi kebahagiaan  seperti orang lain??? Hina sangatkah hambamu ini di mata Mu???




Mengenangmu........aku rindu setengah mati,
Mengenangmu........aku jadi manusia dungu,
Mengenangmu........aku bisu dan buta hati,
Mengenangmu........aku buntu,

Mengenangmu........duniaku kelam dan suram,
Mengenangmu........hari-hariku kosong,
Mengenangmu........setiap jamku yang berlalu terasa lemah,
Mengenangmu........setiap minitku yang pergi terasa gundah,
Mengenangmu........setiap saatku yang datang terasa azab,

Kembalilah supaya aku bisa bahagia....
Bahagia melayari semua yang kita impikan....
Insyaallah...


"My thoughts are free to go anywhere, but it's suprising how often they head in your direction"



No comments:

Post a Comment