CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 23, 2012

DI SAAT AKU MENCINTAIMU.......

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera....

Jiwang....wink*wink
Lama saya tak pos apa-apa di blog ini, hari ini mood saya pula mood jiwang. Rasa nak kongsi mood jiwang itu dengan anda semua. Entah-entah ada juga yang sama mood macam saya. Tak salah kan kalau kita selalu bertukar-tukar mood, resam manusia ada masa kita gembira, ada masa kita sedih, ada masa kita murung, ada masa kita rasa macam nak melompat. He he he he. Macam-macam kan peel manusia ni. Tapi kalau rasa nak melompat, jangan pula terlebih lompat nanti sangkut pula kepala tu di kipas angin. Itu sudah membunuh diri namanya. He he he he.

Kenapa mesti ada rindu dalam hati ini? Salahkah kalau kita merindui seseorang selain dari rindu kepada Allah? Semoga sayang, kasih dan rindu yang ada dalam hati ini pada Allah adalah yang paling agung. Insyaallah, saya ingin menjadi hambanya yang terbaik di dunia dan akhirat. Hati dan jiwa ini adalah milik mutlak Allah. Kita cuma dipinjamkan sekejap untuk merasai dan menikmati keindahan mempunyai hati dan jiwa. Kadang-kadang hati kita memberontak apabila apa yang diinginkan selalu tidak akan diperolehi. Kita merajuk, marah, murung, sedih dan tertekan....Pada Allah jua lah tempat untuk kita mengadu kerana Dia Maha Mendengar. Insyaallah sekiranya kita bersabar dan redha dengan semua kekusutan atau musibah yang diberi Allah, kita akan memperolehi hikmah yang mungkin kita tak pernah duga. itulah kebesaran Allah. Allah tidak akan pernah melupakan kita cuma kita yang kadang-kadang marah kan Dia kerana tidak dapat menerima takdirNya. Semoga Allah sentiasa merestui setiap apa yang hati dan jiwa saya rasakan atau inginkan. Semoga hati saya juga sentiasa bersih dan suci dari berprasangka jahat. Nauzubillah...minta dijauhkan..!! Jom kita layan kehendak hati dan jiwa saya pada hari ini. He he he he.




Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintai dirimu
Berharap kau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Disaat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang mengisi hatiku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Disaat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang mengisi hatiku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

 ~Titik.Noktah.Dot.Dot~

No comments:

Post a Comment