CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 13, 2011

Kenapa saya sensitif?

Aku ingin menangis....
Kenapa saya sensitif? Saya rasa tajuk post kali ini cukup berat sebab ianya melibatkan soal hati dan perasaan saya. Salah kah saya sekiranya saya terasa hati dengan seseorang? ataupun saya sentiasa perlu menjaga hati orang lain sahaja tanpa mempedulikan perasaan saya sendiri? Sebab itulah saya rasa tajuk post kali ini berat untuk dibicarakan. Saya takut saya sudah menyakiti hati orang lain tanpa saya sedar. Sekarang ini, saya terasa seperti dipulaukan oleh seseorang tetapi saya tidak pasti apa kesalahan saya pada orang tersebut. Perlu kah saya terus memikirkan persoalan ini atau saya cuma perlu mendiamkan diri? Hati saya merintih sedih tetapi saya terpaksa membekukan hati saya untuk tidak terlalu memikirkannya kerana saya masih mempunyai masalah besar yang lain yang perlu utamakan. Kenapa saya rasa seperti mahu menangis dan saya rasa macam tak bersemangat lagi? Pada siapa saya perlu mengadu? Saya tak suka keadaan macam ni....arggghhhhhh, saya buntu...!!!


Jom kita layan dulu lagu di atas. Entah kenapa lagu ini menjadi kesukaan saya selepas saya menonton filem Sorcerer's Apprentice. Layannnnzzzzzz............mari kita gembirakan diri kita sendiri...!!! Walaupun hati saya sedang berduka dikala ini........

No comments:

Post a Comment